Blogi tematyczne
Blogi tematyczne, do niedawna były miejscem, gdzie ktoś zamiast pisać pamiętnik do szuflady pisał w Internecie. Z biegiem czasu, blogopisarstwo stało się stylem życia, a nawet sposobem na zarabianie pieniędzy. Tematyka jest różnorodna, o gotowaniu, opalaniu, podróżowaniu. Niektóre są tak popularne, że liczba wejść na dana stronę, przekracza kilka tysięcy odwiedzin w ciągu doby. To znak , ze tematyka wzbudziła zainteresowanie, jest ciekawa i ludzie z utęsknieniem czekają na kolejny wpis. Klienci firm dbają o profesjonalny hosting stron internetowych. Responsywne strony internetowe to wazna sprawa. Bez takich udogodnień agencje reklamowe takich stron nie mogłyby tworzyć zupełnie.
Warto to wykorzystać, jeśli myślimy o reklamie internetowej. Pozycjonowanie, to miedzy innymi wymiana linków i umieszczanie ich na odpowiednich stronach internetowych, celem jak największej ilości odwiedzin. Proszę przez chwile pomyśleć. Jeśli blog jest o podróżowaniu ,a my jesteśmy właścicielami biura podróży, to gdzie znajdziemy potencjalnych klientów. Oczywiście ze tam. Warto skontaktować się z autorem bloga, aby umieścił ( odpłatnie lub nie) na swoim blogu link do naszego biura. Często wymiana jest wzajemna.
My umieszczamy link do bloga na swojej stronie, autor na swojej. Bloger jest zadowolony , my również. Oczywiście niektórzy czytelnicy nie zamierzają podróżować z wielu powodów. Ale sa i tacy, którzy właśnie szukają ciekawych miejsc, anegdot i tym podobnych historii. Potem planują swoja podróż i już na stronie maja link do twojego biura. Prawda, jakie to proste? Jeśli chociaż kilka procent czytelników, skorzysta z twojego biura, będziesz na pewno zadowolony. Tak kręci się biznes w Internecie. Machina kołem się toczy. Sprzedaż wiązana, wzajemna wymiana linków itp. Pozycjonowanie wymaga czasu. To nie jest tak, ze można wypromować stronę w tydzień. To jest proces, który przynosi efekty w długim okresie. Ale na te efekty warto czekać. Tak jak i strony internetowej, tak firmy nie można wypromować prze krótki czas. To zupełnie naturalna zasada biznesu. Wszystko wymaga czasu, zdobycie klientów, kształtowanie wizerunku i co najważniejsze utrzymanie stałych klientów. Lojalność to zysk.