Archiwum kategorii ‘Marketing internetowy’
Marketing internetowy – rola emaila
Marketing internetowy polega na reklamowaniu stron, usług, marki czy produktów online. Narzędzi, które służą reklamie, sprzedaży, badaniu wizerunku marki, czy obsłudze klienta, jest naprawdę wiele. Jednak stanowczo jednym z najpopularniejszych jest poczta internetowa. Za jej pośrednictwem można przesłać do użytkownika wszelkiego rodzaju komunikaty internetowe. Ich treść może być indywidualnie dobrana – brać pod uwagę wiek […]
Marketing internetowy – rola strony internetowej
Reklama i marketing przestały funkcjonować już tylko i wyłącznie w świecie rzeczywistym. Teraz w poszukiwaniu interesujących nas usług, informacji, promocji, wiadomości, czy firm, nie czytamy zazwyczaj gazet, czy biuletynów informacyjnych. Głównym źródłem stał się Internet i tam również zaczął kwitnąć szeroko pojmowany marketing. Jedną z podstawowych metod marketingu internetowego jest prowadzenie przez daną firmę, jednostkę, […]